måndag.

Tjaba, eller ska man säga godmorgon? japp vi kör på det. "Godmorgon" hur är läget. för mig är det sämst. det är måndag morgon och vi har den lägsta dagen idag. vill ni veta en sak.. det som tynger ner hela dagen? Matte som första ämne, sen har vi 2 lektioner till och den ena är något och den andra är IDROTT! asså big suck! sen har vi lunch :D mitt liv, om det är god mat så är det dagens höjdpunkt. ehm, sen sista lektion har vi TRÄ SLÖJD! asså seriöst vem kom på det? han måste genast strffas med halshuggning även om han ligger i sin fina kista.. så ska han halshuggas och bli ner slängd i en vulkan. yes så ska det va! aa men slutar 15:40. asså ååh palla.. Men aa, har klätt på mig nu. körde på tajts, vitt linne & ed hardy tjockis tröja. slänger in en bild. jaja vad mer ska jag skriva. nu vet ni lite om min hemska måndag. vi hörs senare, love! :love:
man ser bara ryggen för har inte fixat ngt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0