Lollo och börnie

heeeeeej! nu är jag hemma hos vendela. vi har skit kul. haha seriöst helt sjukt. söderberg och vendela slåss om toan snacka om no lifers? vi har nyss kollat på en skräckfilm. den var typ inte alls läskig om man tänker efter. jävla nolifers barn i filmen asså... vi ska äta lasange fett gott! mat in my :love: aja... nu är jag vettefan vendela och bajsar med skjärten gullig flicka! nu ska min vän söder skriva ngt gölligt. puss från mig.

Min (börnie) och klings (lollo) låt:

Lollo och Bernie, vi är bästevänner och vi bor i mini land. Ropa så dom hör dig. LOLLO OCH BÖÖÖÖRNI! alla som vi känner hälsa på i mini land, ropa så dom hör dig, LOLLO OCH BÖRNIE. Solen lyser alltid ner på deres hus, här finns alltid plats för glädje och för bus. Vi är bästevänner och vi bor i mini land, ropa så dom hör dig. LOLLO OCH BÖRNIE!  '

En bamse stor kram till er allihopa. PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0