jag är så duktig :)

hej ledsen för sjukt dålig uppdatering. men har mkt med skolan och sånt nu så har varken tid eller ork.. men igår sov agnes hos mig, till idag alltså, vi somnade vid typ 10 hahaha eller ja nåt sånt där. japp sociala jävlar. men aa sen vaknade jag vid 7 i morse ååååh.. fyfan varför sover jag inte? japp men där låg jag och åt godis medans agnes sov. kult .. verkligen .. haha fyfan hatar mig själv. Men sen vid halv 12 drog typ agnes för jag behövde städa och sånt, vi ska göra om i mitt söta lilla lila otroligt uggly rum. hatar det. jag kan bara ha min säng på ett ända ställe.. jäääääääätte kul verkligen.. åååååh hatar det. jaaja. pappa sa att vi skulle tappetsera om mitt rum... wiiiie! fast det blir nog om 8 år, för haha vi är lite efterblivna i min familj. mihih. gulliga. aa men erkänn att ni tycker jag är yber duktig som har städat mitt rum och plockat ut massa lådor och slängt gamla saker som jag inte vill ha kvar. erkänn att man måste ha skills för att klara det här? Men inget mer att säga nu. jag är irriterad jävligt irriterad. söderberg vet varför. pallar inte... puss hej! jag ska bli bättre på att blogga.. I promise!

erkänn jag är snyggast!


Kommentarer
Postat av: ebba

Söt bild :)

2010-10-02 @ 15:28:22
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0