jag älskar dig.

min bror är min andra halva och
förlåt för alla gånger som jag kallat dig för saker.
det är inget som jag menar hoppas du förlåter
mig hoppas att du vet att, jag älskar dig alla stunder
som vi delat är ett skäl till att jag vill fortsätta att leva
du förgyller min dag du får mig att skratta gott
tänk alla våra hemligheter du vet vad jag snackar om
du är den enda som jag kan berätta varenda sak för
kommer finnas här för dig till den dan jag dör
du finns alltid där när livet är wack
men det känns som att vi har börjat glida isär
vi gör aldrig nått ihop, jag saknar dom
stunder med dig vill ha tillbaka dom.
vi bråkar ofta men vi ska ändra på det
hoppas jag, jag älskar dig bror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0