bildbomb!

Helo bitches.
nu är jag hemma som jag vart nu sen 4 timmar tillbaka typ. jag har inget liv. men idag seriöst aldrig vart såhär trött. jag tror jag dör! när jag kom hem, satte jag mig vid datan en stund, sen kom nea och vi kolla film och drack smoothie, sen kolla vi tv och sen drog hon. kul liv vi har. Väntar på mat jusst nu som dom precis börjat med. Jag sitter här, precis duchat, har en turban på huvet nu. coolt.. väntar på att segot vendela ska skicka alla bilder. hon är lite efterbliven. ockej klockan är nu 17:45 och sen skriver jag tiden när alla bilder kommit till mig så får ni se hur lång tid det tog. hon är en seeegis! känner mig faktiskt lite halv sjuk jusst nu. för lite sömn kanske? who know? jag kanske fårr cancer japp... inte seriösy nu, så lätt blir ni inte av med mig. ni får stå ut några år till! JAHAP! ska till nea efter maten och kolla film och tjocka i oss godis, chips, och läsk. myysigt. 17:55
det var några bilder under kvällen!
hörs. :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0