äntligen.

Hej första dagen avklarad CHEK! fyfan vad skönt. bara 4 dagar kvar tills helg wiho! i helgen ska jag slagga med söder. vi är fett coola. Vill ni veta en sak. jag, söderberg & Vendela hade ont i huvet idag. alla 3 visst det låter kanske konstigt but thats true vi hade ont. och gick till expeditionen.
Vi: hej vi har ont i huvet kan vi få en huvudvärkstablett?
hon:vi?
Vi: ja vi alla 3 har ont i huvet..
hon: jag får inte dela ut så många, och de låter konstigt
att ni alla 3 har det..
Vi: men kom igen.. vi har ont.
Hon: då måste jag prata med era lärare.
Vi: SUCK!
asså vad ska lärarna göra åt det? ska dom skriva på ba ja men det är okej att dom får en varsin huvudvärkstablett. asså åååh hur stört är inte de? aja.. ska vara med nea nu senare hoppas jag. och nu laddar jag ner en film "säg att du älskar mig" hörde några i klassen som prata om den och den verka bra så varför inte. men aja. nu får ni ha det bra puss hej !
I told you! vi är coola!

Kommentarer
Postat av: vendela

jävla sär lärare .. -.- <3

2010-10-11 @ 17:23:34
URL: http://hannaochvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0