Packa det sista!

Hej bloggen.. i morron kommer jag bara slänga in ett snabbt inlägg det är väl najs!? för jag ska nämligen till skolan och bara säga hej då till alla haha IGEN! men sån är jag! fast ska bara vara där till typ 10? sen ska jag tagga hem och åka med super fart till arlanda där vi ska ställa våran bil hos "benstocken" haha här kör vi på tönt familj? (a) haha aa men sen ska vi åka en liten buss tur till arlanda där vi ska checka in och geja loss på donken hahahahahahha! näe.. inte riktigt.. men hur som helst sen lyfter mitt plan halv 3 som ska ta mig ända vägen till thailand! och då är vi typ framme i bankok halv 4 på morgonen nästa dag hehe fast sen ska vi sätta oss på ett nytt flyg och flyga en timme hehe onödigt? -.- haha gess what bitches!? jag känner mig säker eller lite för vi åker med typ värdens säkraste plan hehe thai air! härligt right? :* Men aa sen är jag framme i puket typ 5 ngt och då är klockan typ 12 thailänsk tid haha och dåååååå jävlar är det poolen direkt! men nu ska jag packa klart allt. vi hörs i morron!
love yah! :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det så kul nu! :D

2010-06-03 @ 08:04:07
Postat av: Anonym

du glömde skriva ett inlägg :( ha det så bra nu, hälsa brorsan din!

2010-06-03 @ 18:49:17
Postat av: Anonym

haha vem e ni (a)

2010-06-08 @ 15:12:04
Postat av: kling

fron kling!

2010-06-08 @ 15:12:49
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0