Tråkigt

jag har tråkigt och väntar på att mitt nagellack ska torka så varför inte göra en ännu tråkigare sak!? (a) nu kör vi!

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: uttråkad
Brukar du berätta vad du tänker på: ibland,
Favoritgodis: det som är gott!
Är det nåt du absolut inte äter: ehm, jaa mkt jag inte äter men sallad? (a)
Kläder just nu: mjukisbyxor och ett svart linne
Är det lätt att vara glad när man är olycklig: neej..
Musik just nu: crash and burn
Vad sa du senast: Jag vene har suttit här ett tag! 
Sommarplaner: chilla bree! 
Är du lycklig: vene olika.. 
Senaste smset du fick: "Nörd är i zinken" från söderberg!
Senaste sms du skickade: "hahaha okeej!"
Mig själv med tre ord: vaah? 
Hur många kuddar sover du med: 4a
Favoritväder: sol och värme
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: telefon, godis och en teleporter!
Spelar du nåt instrument: nopeee.
Morgon- eller nattmänniska: vene morgon typ
Sparare eller slösare: pengar är till för att köpas upp så ja..
Bästa film: Massor! tack för förslaget ska ladda ner nu (a)
Tror på liv på andra planeter: vene riktigt.
Kommer du ihåg din första kärlek: ja.....
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja det gör jag väl.
Har du några homosexuella vänner: haha njeee!
Tror du på mirakel: nej för det slår aldrig inn!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ehm.. är inte det hela grejen?
Ser du på kärleken som ett misstag: ooooh jaaa! nu iaf
Hur många barn vill du ha när du blir stor: typ 2?
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: för det mesta
Har du någon piercing: nej men VILL! får för en men aa.. 
Har du någon tatuering: nope men vill
Snarkar du? kanske lite
Stjärntecken? jag simmar (fisk)
Är du som ditt stjärntecken beskriver: vene vad som står
Rädd för insekter? hhaha skämt? 
Största svaghet: vene.
Vad gör du när ingen ser: vene mkt.
Det här är jag bra på: ehm... vene riktigt.. på att sakna folk! 
Bästa bok? vene.. 14 år till salu
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa tankar
Vad vill du jobba som? vene
Vilka hårfärger har du haft: min naturliga blond
Chips, morötter eller godis? morötter du vet -.- nej GODIS!!!
Pizza eller hamburgare? hamburgare LÄTT!
Skriver du dagbok? nope
Stökigt eller välstädat? jag är dålig på att hålla reda, och har det oftast stökigt, men gillar städat.
Gungar du på stolen? ah
Skulle du någonsin hoppa bungy-jump? haha nej höjdrädd!
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger 
Är du rädd för blod? haha nej!
Saltar du på maten? ibland.
Gillar du att sjunga? haha sjunger för mig själv så aa.
Anser du att du är stark? haha neeej klenis!
Brukar du sola? nej BADA!
Vad gör du om du får hicka? får panik och dricker bort det
Kaffe, te eller inget? mest te.
Har du en besatthet? vad menar du?


Jag lyssnar på... musik?
Jag pratar... om mkt
Jag tycker om... att rida.
Min bästa vän är... söderberg
Jag längtar till... vene.. bättre tider
Jag hatar... vene.
Jag gillar min... brorsa!
Jag kommer alltid att.. kallas kling
Jag är hemligt förälskad i... vene
Sist jag grät var... vene
När jag är glad så... blir jag flummig
När jag vaknar på morgonen så... smsar jag
Just nu tänker jag på... vilken film jag ska ladda ner
Idag har jag... vaknat, käkat, hööks, och skärholmen och nu data!
Inatt ska jag... sova
Imorgon kommer jag... vara med glaad
Jag vill verkligen... veeeneeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0