Värsta dagen i mitt liv!

Usch usch!
Idag så skulle jag vakna kvart i 6 men jag tp försov mig till 6 haha mycket? Aja då gick jag ner åt lite breakfasth och sen klädde jag på mig usch ser ut som en jävla packåsna jag hade mjukisbyxor på mig!! och en tjocktröja över asså aa snygg eller vad? Ni får verkligen INTE se hur jag ser ut. Aja sen så när jag sminkat mig och så så var klockan tjugo i 7 och min buss skulle gå 18 över 7 haha ovanligt snabb man var. Var grymt trött så la mig lite på soffan och vaknar sen vid hm kvart över 7 då fick jag springa gärnet till bussen fast som tur var så var den förskenad så jag han med den wiho! Sen har det vart ganska blandade känslor idag i skolan, det har lixom vat ilska sorg glad irriterad missnöjd sviken asså aa shiit! Och nu är det ju typ värsta snökaoset!? :O Men nu ska jag facktiskt ta och gå upp till min säng och sova är så jävla trött svimmar snart, hoppas jag är piggare i morron för idag har jag inte gjort ett skit på lektionerna eller aa dom som vi hade, dagen har ändå gått fort för att något sånt har hänt. Tycker verkligen synd om 2 st och ni alla som går i min klass vet vilka tänker inte skriva ut namn. Jaja har så jävla ont i huvet så vi hörs kanske senare.. Föresten det kommer nog vara dålig uppdatering nu för jag är hos pappa och vi har bara en data så -.- Men shiit sluta babla nu, jag ska upp och sova nu i min varma mysiga säng puss och kram.
(orkar inte lägga in en bild)
fitta i morron har vi bild -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0