vaddå tråkigt!?

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig?- helt okeej.
Bättre än förra året?- ingen aning.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio?- yees
Har du flyttat under år nollnio?- nej.
Har du hittat en ny låt som du älskar?- har jag säkert
Har du druckit alkohol?- smakat
Har du kysst en främling?- hahaah neej.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio?- skit!!
Har du varit kär? Mm..........
Har du sagt jag älskar dig till någon?- ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- ja :')
Har du haft ett hemligt förhållande?-
varför ska man ha hemligt?

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord?- nej
Har någon i din släkt avlidit?- nej tack & lov
Har du slagit någon med knytnäven?- räknas bror?
Har du varit i slagsmål?-
verkar inte det onödigt? :O

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?-  Ja.
Isåfall vad?- massor.

Har du skämt ut dig?- haha var detta ett skämt!?
Har du ljugit för en vän?- alla är inte perfekta :$
Har du varit ute en hel natt?- nope
Har du blivit tagen av polisen?- nejnej.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?- aa
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Ja?

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på?- källbrink
Har någon varit elak mot dig i skolan?- det har det säkert.
Har du gjort något framsteg?- jag framsteg? haha neeeeh du.
Haft alla rätt på ett prov?- när ska frågorna börja vara allvarliga?
Har du träffat nya vänner? Ja.
Har du förlorat en vän? ja en välldigt värdefull
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nej eller jag vet inte.
Har du gått bakom ryggen på en vän?- nej,
Har du ljugit för en bästavän?- förlåt har säkert det men det
var nog ett tag sen då för skulle aldrig göra det, älskar er.
Har du många tjejkompisar?
lots of.

Kommentarer
Postat av: elin :)

vadå tråkigt ?:P <3

2010-01-02 @ 17:58:59
URL: http://agoldenheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0