Till bara dig syster!

Älskling, jag blev tårögd när jag läste ditt lilla inlägg om mig, asså gud tack för att du finns, tack för att du förstår hur jag känner, då känns det inte så ensamt, jag har facktiskt en som verkligen förstår hur jag känner och jag är tacksam för det för då låter man inte som en vilsen idiot när man pratar med dig utan du förstår verkligen. Jag lovar att när du kommer behöva hjälp så kommer jag vara där precis som du är för mig jusst nu, du är alltid så snäll mot mig och du försöker alltid få mig må så bra som möjligt. Utan dig hade jag nog känt mig så jävla ensam, för vi har gått igenom så många saker som bara du kan vara där och förstå hur jag mår. Jag älskar dig verkligen! du är verkligen min riktiga stora syster! jag har alltid velat ha en syster som är lite äldre än mig och jag har dig nu! i 7 hela underbara men jobbiga år har vi känt varandra och du har alltid hållt min hand, tack för det. Om du behöver mig så ring ring ring! jag svarar alltid på dig. ring mitt i natten jag kommer svara! jag kommer lyssna på dig precis som du gör till mig! Utan dig i livet lever jag inte, ett steg utan dig skulle vara så jävla tungt att ta så att jag bara skulle falla ner på marken och bli liggande där utan att kunna komma upp! Du är guldvärd med ett hjärta av rent äkta dyrt guld och tänk att jag ska få ha dig! du är en pusselbit i mitt liv och en stor dessutom känn dig älskad av mig för du är grymt älskad, gud hur ska jag kunna förklara hur mkt jag behöver dig i livet? och hur mycket jag älskar dig? Vad som än händer kommer det alltid att vara Glaad♥Kling eller hur? syster 7 år och mer blir det visst? Hoppar du så hoppar jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötonosar! Lägg in bilderna sen idag juuuu

2010-01-11 @ 18:04:38
Postat av: johanna

naaw, gud vad gulligt.

syster föralltid! :$<3

2010-01-11 @ 18:30:39
URL: http://balluw.blogg.se/
Postat av: söderberg

aaaaw, ni är så sööööta! :)<3

2010-01-11 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0