Pea stängs ner vad tycker ni?

vad tycker ni om det här? själv tycker jag att det är väldigt dåligt
även fast det var sveriges största fjortis sida så var det ändå där man
kunde hitta musik vänner jaa skriva lite texter och skit! Den 1:a mars stängs alltså
pea ner eller såkallad www.playahead.se kommer verkligen sakna det! för facebook
nu som alla är inne på det är absolut inte samma sak fattar typ inget av det. Men aa.
pea höll sig i 10 år vilket är jävligt bra! först trodde jag inte på att det skulle stängas ner.
här kommer lite bilder från mina album obs det är inte alla detta är bara del 1.
den här tog vi i mitten av 6:an tror jag.
mirre sara & jag
jag tyckte den här var fin men nu
tkr jag den är läskig :O
haha jag och söderberg i somras, gud så mkt vi driver!
jag älskar den här bilden på mig och söderberg.
jag hade massor av bilder på mig som liten.
kommer ihåg dagen vi tog den där kundvagnen!
SLUT PÅ DEL 1 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0