Packat & klart.

Japp, nu har jag precis packat klart allt som jag ska ha med till pappa. han kommer runt 17-17:30 fast han skulle ringa när han åker för han jobbar nämligen inne i stan någonstans. Nu ska jag sätta mig och måla mina naglar oranga haha :) riktigt snyggt tycker jag. Idag har jag ju vart i södertörn det var skit kul att träffa massa vänner. Jag blev hämtad av mamma på huddinge sjukhus vid typ 3 då hade jag alltså tagit kvart i 3 bussen till fruängen fast jag hoppade av vid sjukhuset för jag palla inte ta bussen och mamma skulle ändå dit så wiho! Hänt massa saker idag tänker inte ta dom här i bloggen, men nu ska jag ta och slappna av och måla naglarna.
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0