packa, plugga & hem till pappa.

Har typ nyss kommit hem från skolan, *suck* Nu måste jag packa till pappa och sen måste jag plugga & sen ska jag hem till pappa. snacka om mycket på en gång? har nyss skrivit klart en svenska uppsatt så en liten tumme upp för det? men aja nu måste jag skynda mig, det kanske inte blir så mycket bloggning den här veckan för är hos pappa och det finns bara en data där! men i morgon ska jag till stallet direkt efter skolan. och sen på onsdag ska jag vara med Johanna vi har bestämt att vi ska äta pannkakor, haha yees mester kockar. Aja en mycket konstig brutta är hon, ;) men det har vart en konstig dag i skolan idag, säger inte vad..
men nu måste jag sätta fart puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0