jag dör av all städning!

Hej bloggen!
Idag har jag vart på ikea och köpt en ny byrå eller vad det heter? det kommer bli skit snyggt i mitt rum nu när den är inne, :) Så jusst nu håller jag på att tömma allt i min gamla och städa städa städa mitt rum -.- riktigt jävla jobbigt för jag är en sån som har jätte svårt att slänga saker, jag tänker lixom alltid såhär: "tänk om jag kanske behöver det lite senare i livet" vilket jag inte borde för jag har tuuuuusen saker i mina lådor och skit. När min nya står i mitt rum och allt är klart så får ni en befor och after bild, ;) Men nu måste jag fortsätta tråka så vi hörs om ett tag. massor av stora feta kyssar till jusst dig!

jag jusst nu -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0