Home

Idag har jag haft 2 prov det gick väl sådär!
och jag hade ju matteprov för ett tag sen och nu
fick jag typ resultatet och jag fic 31/40 det är fan det
bästa jag någonsin fått typ! det är ju skit bra shiit vad nöjd jag blev
Men idag har jag iaf vart med Glaad och Ellet vi bakade kladdkaka och
såg på one three hill eller aa ellet gjorde jag kollade på ghost whispers
så mkt bättre fast sen såg jag på one three hill det var fan bra! har aldrig
sätt det så ellet fick sitta och säga massa svar till mig haha, johanna den nörden
satt och glodde paradice hotel på datan bara för att hon går och lägger sig 7 hahaha tönt!
jag skoja love you! love you too ellet! ;) aja nu är jag hemma har ätit ska in i duchen för idag
har jag kännt mig allt utom fräsch!! usch hatar det här.. På fredag ska Johanna och Johanna sova
hos mig wiho! vi kommer ha fett bäst bara så alla vet! ;) kolla på många skräckisar. love it!
men nu måste jag springa in i duchen för kl: 8.00 så kommer "det okända" vilket är nördigt bra!
sen kommer andra avenyn och sen är det nog läggdags så vi hörs i morron tror jag!
massor av kyssar.
Godnatt (antar jag)

Kommentarer
Postat av: agnes

Vem har namnsdag idag? Vavava :)

2010-01-21 @ 08:18:47
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0