våren.

Vet ni igentligen vilken årstid jag tkr är bäst? :) Jo men det är ju såklart sommarn om man tänker så. Då kan man bada sola och aaaaah.. bara ha shorts och ett linne!! Men annars tkr jag bäst om våren. vill ni veta varför? klart ni vill. men för att då smälter all den fula snön bort och då kan man börja gå ut med skinnjacka igen och så ser man bara hur snön är borta och hur små blommor växer fram! det är nog årets höjdpunkt typ! asså iiiie.. jag älskar det! så det är vad jag ser frammiot nu när 2011 är om några timmar . ett helt nytt år! nice? som sakt ska jag träna och höja mig i mina betyg och sen ska jag skita i vad andra tkr om mig. jag ska helt och hållet köra mitt egna race. sluta ta åt mig av skit snack. orkar inte med det. sen ska ju själv också tagga ner på att snacka skit. man kommer ingen vart på det! och alla tjejer är sånna. alla snackar skit, man kan inte ens ljuga om det. men ja det var lite om våren och nyår och annat. hörs senare!  :D
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0