dag 7 - min bästa vän

Ledsen för sämst uppdatering. men mycke med skolan och de vanliga.. Men kör iaf på en dag 7 nu. vilket är om min bästavän. Vad ska man säga jag har nog 3 riktiga bästavänner som jag faktikst inte skulle kunna klara mig utan. Ena är en vän som jag kännt i 11-12 år nu. otroligt många roliga stunder, hon och jag såg typ lika dana ut när vi var minisar. Vi har gjort mycket tillsammans!! En vän som hon får man verkligen leta efter. Min barndomms vän och vi har alltid stått varandra nära. i vått och tort! som man brukar säga. Jag lever inte utan henne! Men tyvärr så har vi glidit ifrån varandra nu under dom 3 senaste åren. vi har fått olika intresse men vi har fortfarande jätte bra kontakt och allt sånt. men vi är aldrig riktigt med varandra! synd. men jag älskar verkligen dig ska du veta!

Min andra bästavän är en vän som jag lärt känna genom min lotsas pappa och hennes pappa! om man ränkar ihop från första gången vi sågs var det nog 8 år sen. men det är nu i 7an och 8an som vi lärt känna varandra bra!! Och jag kan verkligen starkt säga att utan henne är jag absolut ingenting jag skulle helt änkelt inte kunna överleva utan henne! Vi har också hundratals minnen som jag aldrig glömmer. en person som jag verkligen litar på till 110 % och hoppas du känner samma. Med dig har jag alltid roligt och vi har exakt samma humor. Vad skulle jag göra utan dig min lilla glädjespridare? Tack för allt du gjort för mig. Även fast det kan bli svårt ibland så skulle jag aldrig lämna dig. Jag tänker hålla din hand hårt tills dagen då mitt hjärta slutar slå! Jag älskar dig!!

Min tredje bästavän haha många? kanske eller kanske vanligt? Men aa det är även min syster. Vi har kännt varandra sen 6 års och du förstår mig verkligen. du har alltid funnits där i alla lägen. Utan dig skulle det inte vara samma sak.. mitt liv skulle förändras totalt! Vad skulle jag göra utan min syster? Jag vill aldrig förlora dig och lova att aldrig lämna mig! Det finns bara en du. Med dig har jag minnen för livet. och vissa saker är bara helt självklart att du och jag ska göra tillsammans. Kanske sånna saker som andra tycker är skit tråkiga tkr vi är skit roligt! Och jag är glad att jag har en sån person som dig. Släpp mig aldrig för då tappar jag min balans! Utan dig inget mig! Jag älskar dig syster och jag hoppas du förstår det!!
   

Kommentarer
Postat av: Johanna

aw, hjärtat. Jag älskar dig verkligen också.

Vi måste åka pulka någon dag på ett berg? Hahahah. :) <3

2010-12-04 @ 16:37:15
Postat av: felicia

älskar dig med<3

2010-12-06 @ 16:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0