KVIVHOLMEN! ;)

Godmorgon! det är söndag! och idag ska jag iväg och shoppa med ellet är det säkert iaf sen kanske felicia och malle!!??
Vi ska shoppa kläder och lite julklappar eller iaf jag! måste köpa allt det sista nu det är fan snart jul :D breve mig ligger matte boken och bara väntar på att jag ska öppna den. men nej det får bli senare! för nu måste jag fixa klart mig och herregud är jätte ful idag men allvarligt jag orkar faktiskt inte fixa mig så jag får skämma ut mig inför sveriges befolkning! Men jaja! nu måste jag springa och borsta tänderna och sminka mig med min fina mascara.. sen taggar jag iväg och åker buss till knivholmen med ellet! någon som fatta att knivholmen = skärholmen! fått det där av min pappa. Men aja puss på er!
Gammal bild med saknar som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0