julafton snart.

Ja som alla vet så är det ju julafton snart! Är ni spända?
det är inte jag faktiskt. jag brukar verkligen alltid vara spänd.. nervös
för att man verkligen längtar tills man kan få öppna paketen! Men i år
är jag verkligen inte nervös eller något..  kanske beror det på att
vi slutade skolan idag kanske? eller.. aa men jag vet inte! Men det är ju
det snart iallafall och det ska bli jätte mysigt! vet nästan vad jag ska ha på mig
tror jag! fick låna en tröja av söderberg som är yber fin och sen svarta jeans tajts
tror jag att det får bli. helt vanlig klädsel iallafall. Det är ju bara massa släkt som kommer
 så what the fuck! men jaja.. nu ska jag väcka söderberg och sen gå upp och lägga mig tror
jag! fast är inte trött så datan följer nog med oss upp till sängen! Men ha det bra nu.
puss och godnatt!

är det  sådär det verkligen är? :o haha nej tror inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0