dag 15 - mina drömmar.

Hm.. aa alla har ju drömmar. frågan är vad mina är? Men som nog alla andra vill här i världen så är det att ha ett toppen jobb som jag tjänar pengar på! Varför jag vill ha det är för att jag vill äga en egen häst! Jag vill ha en skimmel! det är den finaste hästen jag vet sådeså! ehm annars så vill jag ha en fin man han ska vara sjukt snygg och väldigt omtänksam och aa helt änkelt den perfekta mannen som alla tjejer nog drömmer om? Jag vill ha max 2 barn skulle faktiskt vilja ha tvillingar hehe, tjejer eller 1 tjej och 1 kille! den normla familjen lixom? Men aa annars har jag nog inte så mycket drömmar! Jo jag skulle vilja bli känd i något! jag älskar att sjunga för er som inte visste det! Jag vill nog hålla på innom musik eller så vill jag bli känd genom ett klädesmärke eller nått liknande! Men aa det var mina drömmar!
min framtida älskling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0