23/12

Idag har det verkligen inte blivit mkt bloggning. men jaja? Söderberg och jag klev upp ur sängen ja vid 12 kanske.. haha. men vi åt frukost innan det kanske 10 men vi har degat i sängen och kollat film till 12. men sen bestämde vi oss för att åka till centrum och köpa hem mat och så. men var tvungna att åka hem till söderberg förs för smart som hon är glömde hon sin plånbok där. duktig flicka! ;) men aa vi fick gå en bit till henne och vad tror ni idioten gör? jo men hon ramlar ju omkull såklart så hela hon blev snöig. dog av garv hon är ju som hon är! Men aa.. när vi hämtat hennes plånbok åkte vi till centrum, det fick bli donken! vi köpte med oss det och även chips sen åkte vi hem till mig, vi var hemma vid 3 kanske och då glodde vi på Inception riktigt bra film tycker jag, men för er som kanske inte sätt den tidigare man måste verkligen hänga med från början till slut för att förstå sig på filmen! detta va 2:a gången jag och söderberg såg den och jag förstod lite mer men inte allt ännu. så den är lite svår att förstå men absolut se värd. Men vi hann inte att se klart den eftersom den är typ 2 timmar och 40 min man ba yes! för hennes pappa kom och hämtade henne för ehm.. 20 min sen kanske? så nu ska jag vara lite social mot min fina pappa som står och gör hemma gjorda köttbullar. mupp på honom!! Långt inlägg. men det behövdes kanske? I morron är det JULAFTON och det känns skit bra. fast jag är fortfarande inte så jätte spänd! omg shit måste slå in alla julklappar typ ikväll vid 12? asså kul för det är då sandra kommer hem med alla inslagnings saker. mucho kult! HAHAHAHAHA på tv är det rally och det var en bil som hade vält asså failat på den! men ooh my god vad jag har tråkigt! Men vi hörs nog mera ikväll eftersom jag inte har ett liv! Ha det nice!

grymt bra film! rekomenderas!

omg ser ni hur brun jag va? iaf för att vara jag!!
SOMMAR KOM TILLBAKA NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0