EMINEM!

Hej kvälls blogg kör vi på nu!? inte riktigt för det är sent men ja jag kom inte på ngt så det fick bli så! käkade tacos men the familia ink. dessi! (a) hon tillhör ju familjen på ett sätt så! vi alla satt och prata om olika saker rätt så najs faktiskt! Men nu har Niklas & Dessi dragit hem till henne. fast dom kommer i morron också för vi ska fira min kära mormor som fyller 65! och snart fyller värdens bästa brorsa år då, 1 september vet exakt vad han ska få av mig. Jaa men nu sitter jag och knarkar lite nya och lite små gamla eminem låtar. Jag lägger in några här snart! jag är c00l gör allt för er mina läsare love you all. Känner att jag kanske borde gå in och ducha nu så man känner sig lite frääääääschyyy! Jaja nu ska jag tagga till min vän duchen! puss hej! :)

denna låt är jävligt äcklig i början men den är fan bra?
"puke"
"crazy in love"
"just lose it"
"beautiful"
den här låten tröttnar jag verkligen aldrig på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0