till söderberg!

Hur ska jag börja jag börjar med att säga att den här texten går ut till min bästavän. Hur började igentligen hela du och jag? det ska jag berätta. När vi var mindre så lärde vi känna varandra vi var väl typ 7-8? våra päron kände varandra och därför träffades dom och då träffades du och jag! men vi träffades aldrig bara sådär utan det var bara när våra päron bestämmt att vi skulle hälsa på eller ni, vi har firat en nyårsafton tillsammans och jag kommer verkligen ihåg den dagen! vi sprang ut med puffar för öronen och sprang in igen för de var läskigt när dom sköt raketer. men iallafall vi prata inte så mycket efter det tills vi såg varandra på bussen varje morron påväg till skolorna, då började vi prata och sen fick vi bättre kontakt och vi gick på bio och sen helt plötsligt börjar vi i samma klass. Gumman du är guldvärd! tack för att det blivit du och jag! Vi två är något jag verkligen sattsar på vi är äkta vännskap! jag skulle inte klara mig utan dig! du är mitt ljus i mörkret du är den som leder mig rätt! vi har inte så himla många minnen tillsammans men visst kan det bli fler? Söderberg jag kan verkligen inte förklara för dig hur mycket jag älskar dig, shit utan dig skulle ett liv vara som att leva i svart och vitt! du är färgen och du är glädjen. hoppar du så står jag där nere och tar imot dig, jag mister inte dig du är för värdefull för det! jag vill ge hela värden till dig för det är du värd! Du är en solstråle! och en klippa i stormen seriöst utan dig skulle jag gå under älskling ett föralltid är något jag sattsar på, när jag är 80 år ska jag kunna säga till mina barnbarn vilken underbar kompis jag har en som hållt mig i min hand i hela livet nästan. När jag är med dig så lever jag i en dröm men såfort vi inte är med varandra så vaknar jag och allt är tillbaka! Jag har aldrig träffat någon som är lik den du är så unik och speciell jag lovar och svär! bästavän föralltid eller hur? inte från vaggan men absolut till graven!
Jag älskar dig så otroligt mycket bästavän!  Utan dig går jag under!
en bild säger mer än tusen ord och ett starkt ord är
jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: söööööööderberg

aw, jag älskar dig också baby :$<3

2010-04-06 @ 12:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0