kväll

tjoobree idag har jag vart med söderberg vi hade skit kuuuul (a) jag älskar att vara med dig hjärtat tack för att du finns. aja vi hyrde film och tog en chill dag, jag har dessutom hjälpt henne att sälja lotter haha till hennes lag vi fick alla typ 6 sålda. Vi har tagit kort vaddå ovanligt? haha jaja hon åkte hem vid kanske 8? aa i morron ska jag vara med bella tror jag om hon kan. men jag tror det. men pallar inte blogga nu för har alldeles för mkt saker i huvet. och jag måste tänka på en del saker nu så ha en bra kväll.
Love!

Kommentarer
Postat av: söööööööderberg

jag älskar dig också. pussgurka, du och jag föralltid (; min gläääääädjespridare, i <3 u

2010-04-10 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0