Kul dag med söderberg!

Hahaha rubriken säger väl mer än allt? men jag ska ändå ta och berätta om min dag. Idag vaknade jag vid 7 fattar ni 7 asså ååh jag hatar att jag vaknar så tidigt, men men.. men det var lugnt ante smsa mig vid kanske kvart över 7 så smsade vi väl typ en timme tack ante du rädda mitt liv! (a) aa men sen vid klockan 8 typ? så låg jag och vred och vände på mig för jag väntade på att min sega unge söderberg skulle vakna hon vaknade halv 10 ååååh jag har alltså legat vaken i 2 1/2 timme!? men aa sen vaknade hon och vi kollade på avatar haha. men aa vi åt frukost sammtidigt och sen fixa vi oss och drog ut och tog lite bilder, det var inge bra bild dag för mig idag jag såg ut som en åsna på alla. vid typ 12 åt vi lunch och det blev makaroner och brunsås haha det äter vi alltid :D men aa sen tagga vi till centrum och köpte glass ett helt paket var! vaddå tjockisar? så sen satte vi oss på en buss mot källbrink men vi vände direkt typ för vi pallade inte vara kvar. vi kom till centrum igen! och började gå mot mig IGEN! haha då hämtade vi söderbergs väska och kolla lite på tv sen gick vi till centrum igen med våra glassar och mötte upp flisan, jaqueline och agnes vi tagga hem till jaqueline och var där åt bullar och typ skratta och lite så jag och söderberg lekte med hennes tre katter vaddå djurälskare? (a) aa men sen åkte jag hem vid typ 5 och åt haha och sen badade jag! aa och nu sitter jag här och ska kolla på tv snart! langar en bild på mig och söderberg. kyss och smek!
ignorera mitt fuckface! -.-
naw jag älskar dig babygirl!
jag står som ett ollon! -.-

Kommentarer
Postat av: söööööööderberg

aaaaaaw, sweeeeeeetie! vi måste sova snart igen :D<33333

2010-04-08 @ 19:44:31
Postat av: kling

hahahaha jaaaaaaaaaaa :D <333333

2010-04-08 @ 21:15:39
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0