Blandat!

Först vill jag bara säga tack söderberg för den fina texten du skrev! jag älskar dig hjärtat! det kommer ett inlägg om henne sen men jusst nu är jag hemma hos nea, och vi håller på att baka en sockerkaka eller det står i ugnen och är snart klar! Men såfort jag kommer hem så ska jag skriva ett inlägg om bara min favorit söderberg! Idag har jag iallafall vart i skärholmen en stund men sen drog jag hem och fick gååååå hela vägen hem från centrum men det var faktiskt inte så jobbigt det var ganska skönt :$ Idag snöade det ju på morronen och nu håller dte på att smälta bort! vafan är det här för värd? igår var det lixom skit varmt värsta linne dagen typ och idag är det typ värsta snövädret haha nej men ni fattar? men sånt är livet det är ju trottsallt april så det brukar ju kallas för april väder så! men nu ska vi kolla till sockerkakan vi hörs senare! By the way varför har ni slutat kommentera min blogg ska jag stänga ner den eller? :O

Kommentarer
Postat av: söööööööderberg

nej, stääääng inte ner den :) jag kommenterar så mycket i can <333

2010-04-05 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0