trött på allt bråk!

Gud jag är så trött på allt jävla bråk nu.
om det är någon som bråkar med någon nu så kom inte till mig för jag vill inte bli innblandad eller, missförstå mig rätt nu, det klart att ni kan komma till mig men det är bara det att jag inte orkar hålla på såhär längre i våran tjej klass, asså vi är 10 tejejer som nästan aldrig kan hålla sams, usch... nej nu får det vara nog, visst man bråkar om man älskar än mkt det går inte annars men det här är fan ett rekord på hur mkt man kan bråka. Efter lovet nu så hoppas jag att allt blir mkt bättre att vi börjar om lite från nytt och att alla försöker att inte störa sig på varandra över massa sketna små saker.. finare personer får man leta efter och det är väll dumt att bråka hela tiden med folk som man älskar? vad tkr ni tjejer nu försöker vi på nytt, för då kommer allt nog bli mkt bättre!? (inte för att någon bråkar nu eller jag lite med en men säger inte vem, men jag lovar att snart kommer det bli bråk igen som det vart ungefär dom 3 senaste månaderna?) jag älskar er alla. men vafan nu får det fan vara nog.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0