till agnes.

förlåt gumman, jag vill inte bråka med dej, jag vet att alla gör fel här någon gång i sitt liv.
vi har ju lovat varandra förevigt eller hur!? och nu orkar jag inte bråka med dej, visst att det kan vara jobbigt ibland att du frågar det där hela tiden men igentligen vad spelar det för roll man vill ju inte vara ensam på dagarna medans alla andra är med någon eller hur? jag älskar dig gumman och jag hoppas jag kan prata om allt med dig, du är som den sista pusselbiten i mitt liv, jag behöver dig för att vara helt hel. utan dig så fattas det ju en bit visst!? jag vet att vi kommer bråka många gånger här i livet, men jag hoppas att det inte händer.
jag har tilloch med kvar det du skrev på min mobil. att du älskar mig. älskling, förlåt jag älskar dig.


gammal bild på henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0