SJUK?

Aaa, det är frågan jag undrar om jag är sjuk. Jag är nog iaf lite sjuk för jag har inte sovit ett skit inatt och jag har jätte ont i halsen och det gör ont i kroppen och jag håller på att dö av svätt om jag inte svättas så fryser jag som inåtthelvete! jobbigt läge, jag vet! men jag hoppas att jag är frisk i morron för då ska jag till stallet det är tävling. När jag inte orkade ligga kvar i sängen idag så gick jag upp och tog med mig mitt täcke och kudde ner till soffan och så kollade jag på scooby doo haha jag älskar det, de är så skönt och bara ligga och kolla på det. Sen kom Fredrik ner och vi åt frukost, sen åter gick jag till min älskade soffa och fortsatte att titta på scooby doo med min syster :) sen runt 12 så åt jag och sen svättades jag ihjäl och nu sitter jag här.
lite bilder från min soffdag!


bara jag.

den här kollade jag på.

haha hade lust :) 

scooby och shagy. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0