sitter i sängen..

nu sitter jag i sängen och gör inget, eller jo jag kör farmville inne på facebook men inget annat. Hmm, aa nu är jag lite uttråkad kan man ju lugnt säga, jag sitter och väntar på att **** ska svara på sms för jag har facktiskt fyllt på pengar på mobilen med 195 bara för att få smsa gratis med dig, så svarar du inte, suck säger jag bara. vi har iallafall vart och storhandlat, kom hem vid kvart i 7 kanske, sen åt vi pizza och sen duchade jag och nu känner jag mig riktigt fräch! i morron ska jag vara hemma och ta det lugnt med sandra niklas och marcus. vi ska väll äta tacos och mysa eller nej inte med killarna men jag och sandra antar jag, sen på lördagen ska jag nog ner till sandras mamma och pappa, och vara lite med linda (sandras syster) hon är jätte snäll, hon skulle baka en halloween tårta och man säger aldrig nej till det så, ska väll ner dit då och äta tårta för pappa och sandra ska på en halloween fest typ och niklas på hokey match men kommer hem vid 10. och då finns det ju inget att göra för mig här hemma så då går jag ner dit.  aah, det var lite av min helg.. hmm klockan är 9 snart och jag är ganska så trött, men det är inte så konstigt. varför jag är trött kan ni läsa några inlägg längre ner..
men har inte så mkt mer att säga nu ska väll sova snart anntar jag så jag är pigg i morron, om jag nu kommer kunna sova helt själv i min stora säng haha. önska mej lycka till med sovandet.
puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0