ny design.

hej bloggen, nu har jag fixat en ny design inte så jätte bra men den duger iaf nu! den ser ju bättre ut den, den förra haha :) men men, idag har jag vart i skolan och sen efter skolan så var jag med agnes, emma, felicia, jacki och så träffa vi glaad och linn i centrum fast vi var inte med dom. jag skulle vara hemma 6 men åkte hem tidigare orkade inte vara kvar för det var extremt kallt ute haha, angepange och emmspemms satt och vänta med mig på bussen, jag kom hem kanske kvart i 5 så åt vi och nu sitter jag här och gör typ inget alls haha. Aa.. jusste i morron ska vi försöka hämta min älskade mobil så då blir det bilder (a) det var allt jag hade att skriva. okej nu kom jag på en sak, i morron i skolan vet ni vad vi ska äta? stekt strömming med potatismos! så jävla äkligt ofta jag kommer äta ? men jaja puss på rumpisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0