dålig uppdatering.

hej bloggen förlåt för dålig uppdatering på ungefär 2 dagar, men jag har inte tänkt på bloggen..
idag har jag iaf vart med malou och emma vi hyrde film och gick JÄVLIGT mkt haha. riktigt jobbigt. sen kom jag hem vid 5 kanske och det var kål svart ute läskigt kändes som om klockan var typ 9 :O men jag kom hem och satte mig vid datan och sen åt jag och jag var mätt för vi har ätit jävligt mkt godis :$ men aa nu sitter jag här igen och kommer nog göra det rästen av kvällen. och nu håller jag på att snacka med Tim på msn och han tkr det är snyggt när jag har uttsläppt med löshår men icke sa nicke det tkr inte jag. så jag sitter här med mina små flätor.. och vet ni jag har bäddat rent i min säng idag hihi duktig tjej där..men nu har jag inge mer att säga så nu ska jag återgå till att prata med tim och vänta på att alex ska logga in :$
kyss och smek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0