allt möjligt.

hellujsan bloggen.
idag ar jag bara vart i skolan, och det har ju hät lite saker idag i skolan, lite tårar oc sånt skit riktigtjobbigt att behöva trösta alla och aa. när en gråtr kommer nästa och börjar gråta så irriterande! igentligen så tycker jag bara synd om 2 personer av typ ehm 4 eller 5 ? , men jag kommer inte säga vad det var eller vilka det var, så ni får stå ut med att villja veta vad det handlade om. Sen så slutade vi typ kvart i 3, dagen gick riktigt fort tyckte jag! ;O när jag kom hem så åt jag varma mackor och kolla på top modell hihi, hmm vet ni jag undrar om min a föräldrar är lite trötta på mig? dom verkar lite sura idag när dom kom hem! men aa jag har inte gjort något tror jag? förutom med att jag kanske inte gjort alla sysslor ? :O men det tycker jag att jag har, igår stog jag fan i 2 jävla timmar och ränsa mina två garderober ! skit kul verkligen! och jag slängde ehm ungefär 300 kläder haha så nu är det ganska tomt  min garderob, fast det blev jätte bra. i morron ska jag rida och hem till mamma, och då hörrni då kanske det blir mera bilder för min mobil är klar på lagningen nu ! så man hoppas på att mamma hämtar den i morron. Mamma har typ vart i finlad för hennes mormor har dött och skit, men men sånt är livet man föts och man dör, även fast döden kanske inte är det roligaste man kan göra men aa det är inget att fundera på (även om jag gör det) alla kommer ändå dö en gång så får man hoppas på att det häder något efter döden. men nu ska jag sluta skriva. puss på rumpisen (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0