tråkar i skolan.

Nu sitter jag i skolan.
I datasalen med emma, haha sociala vi är, det är lixom helt kålsvart.
men men, sånna är jag och emma vi brukar lixom sitta i källaren i skolan och lyssna på musik.
men jag och emma är som vi är. vi vet inte vad vi ska ha för lektion nu men något tråkigt blir det säkert.
Vi har nyss haft lunch fast jag drack bara vatten, för vi har haft idrott och det är lixom fisk bullar till lunch
MUMS! haha nu fick jag veta vad vi ska ha för lektion vi ska ha Matte suck.
men det är faktiskt helt okej, för nu går jag hos oasen, det är hjälp om man behöver det i något ämne
och jag behöver det i matten som typ ehm 19 st till i min klass så jag kan ju säga att jag inte är ensam
men nu orkar jag inte blogga mera.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0