pappi.

Yao. jag är hos min pappa nu, ni vet han som jag inte kan leva utan, han som är min halva han som alltid finns där, han som är precis som mig eller aa jag som han, han som förstår mig bäst, han som vet när jag är lässen även fast inte några tårar syns. han som facktiskt jag inte vill leva utan. om han dör så kommer jag seriöst vara helt fucking halv, jag älskar honom mest bara så alla vet. okej men nog pratat om min kära lille far. jag har iallafall kommit till pappa för ett tag sen. jag gjorde matten diräkt när jag kom dit, tummen upp? men jag har inte packat upp för jag orkar verkligen inte det är så mkt arbete, men ska väll ta och göra det hmm kanske ehm onsdag kanske jag kan klämma in den? eller nej torsdag kanske för på onsdag ska vi ta vaccinet för bacon influensan. haha fett tråkig jag är men aja. usch vet ni hur rädd jag är för sprutor? jag kommer dö jag vill inte ta den fast jag vill iallafall, men det verkar läskigt. Jag hoppas någon kan hålla mig ihanden så att jag kan koppla av lite för annars gör det tydligen ondare? thats weard? . okeeej. nu börjar jag skriva om ointressanta saker så ska väll sluta nu. men i morron ska jag till stallet och jag kommer dö för jag kommer få flora och vi ska hoppa och hon hoppar vekligen som en kratta, och hon kan få förs sig att springa in i hindret? jag hatar att hoppa det är läskigt dressyr är mera jag hihi.
kyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0