ont i halsen.

Nu har jag kommit hem och har duchat, så nu är jag helt klar. Jag sitter här med mitt te för jag har riktigt ont i min hals, märkte det när jag kom till stallet. Jag har dessutom mått jävligt illa hela dagen så det har kännts som om jag kunde spy vilken sekund som helst. Men jag tog mig igenom dagen, så jag kanske blir sjuk snart? men verkar inte det lite onödigt när jag lixom ska ta den där förbanade sprutan imorron? usch jag kommer dö.. men jaja. I morron ska vi ha biologi och jag ska få kolla på söta små djur i ett mikroskåp, och dom är tydligen skit snabba hihi, mathilda goes mikroskåp looker? :)
men nu ska jag nog ta och stänga ner bloggen. jusste jag kom på en sak. Alltså varför kommenterar ni inte? när ni ändå är inne på min blogg, jag ser lixom att det är 32 besökare men ingen kommenterar. BÖRJA KOMMENTERA ANNARS STÄNGER JAG NER BLOGGEN.. ELLER SÅ TAR JAG BARA BLOGG PAOUS!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0