Mathilda DISSAR.

Aa. vet ni en sak som jag verkligen dissar?
jo det ska jag berätta, ni vet den nya filmen new moon som kommer ut på bio den 20:e
joo det är ju så att man måste vara 15 år för att få gå och se den -.-
man bah: men hallå varför dom är ju inte ens läskiga! vet ni vad jag säger till sånt
kul fitta helvete! jag vill gå och se den på premieren men det går ju tyvärr inte
för hur gammal är jag? alla skriker det på 3. 1, 2, 3 DU ÄR 13! åååååh..
fyfan, många bara men köp den sen på dvd, men det är ju inte samma sak!
jag vill ju se den på bio, och det är drf det är så fucking surt att jag inte får se den.
JÄVLA KUK BIOGRAFER!

 
usch den här vill ju lilla jag se. -.-


Kommentarer
Postat av: .

everybody cares.. -.-

synd att du är 13 själv är man 16 så ska väll gå och se den plutten..

2009-11-15 @ 17:17:34
Postat av: mathilda

okeej?

vad är du för en "stor" flicka som inte äns skriver ditt namn? :O have some fun när du ska gå på bion men tror inte någon vill gå med en patetisk tjej som dej.. -.-

2009-11-15 @ 17:28:20
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: .

amen gud här var man kaxig!? :O :S

mm jag ska ha jävligt kul när jag går på bion ska tänka på dig. fast inte på ett bra sätt, utan jag ska tänka på dig för att du inte kan gå.

2009-11-16 @ 20:15:45
Postat av: Ellet

Hahah. Din anonyma fan, ofta du ens bryr dej ? Inget liv ? .. Sluta stalka mathildas blogg om du bara ska vara dryg. Men nu blire ju new moon på söndag och vi kommer ha det BÄÄÄÄääÄÄÄÄST !!!! <33

2009-11-21 @ 18:15:23
URL: http://kkristiansen.blogg.se/
Postat av: kling.

eller hur. seriöst din looser.

undra hur ditt namn är eftersom du inte vågar skriva det!? :O

väx upp.

2009-11-21 @ 20:10:11
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0