Im lost without you.

Gud allt känns så fel sen jag frågade dig en sak. gud jag önskar jag aldrig frågat. jag önskar det aldrig hänt, du är den finaste person jag träffat, men det kommer aldrig bli vi. det gör ont att se dig med andra du var den jag kunde skratta äkta åt, du var den som fick mig att måbra av ett sms. men det tog slut snabbt, det är så skönt att bara stå och krama dig, varje gång jag gör det så känner jag hur jag inte vill släppa, men jag kommer alltid på att du inte tycker om mig så. usch sluta! jag kommer ihåg turkiet för tre år sen, redan då tyckte jag du var söt och yes jag svär. Nu har vi kommit varandra närmre och jag vet att det är dej jag vill ha. Jag vet att det är du jag bara känner det, du är en person som jag söker efter, du har allt. jag hoppas vi fortafarande kan träffas ibland, för jag älskar dig.
"om du var min skulle aldrig släppa taget, skulle älska dig ta hand om dig till sista andetaget"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0