I juste love to complayning.

haha hoppas ni förstår vad det står? jaja jag översätter det står jag bara älskar att klaga, och ja that true.
I love it. fast det klart många tycker det blir lite jobbigt tex emma och felicia. men jag är lässen kan inte sluta man måste ju få säga till om någon är lite sjuk i huvet!? för alla kan ju inte vara perfekta förutom ME! Im purfect and thats true. jag vill iaf bara säga att jag hatar verkligen min "klassföreståndare" hennes stinkande andedräkt, hennes otroligt barnsliga OCH försmå kläder stör jag mig verkligen sjuuukt mycket på och det måste ni hålla med om även felicia och emma. Och en sak jag verkligen stör mig på är när hon pratar engelska, hon pratar verkligen brittiskt man bah: omg! hon säger lixom pöfect och inte perfect. ååh.. Jaa som ni ser jag har en del att klaga på, Idag på so:n så fick vi reda på att vi ska läsa lite om bibeln -.- okej visst det var väll lite dumt sakt av mig att dom som tror på gud och skit är idiotiska, men jag tycker det är lite slöseri? inget liv eller vad? OKEJ jag ska sluta klaga på det för visst det är religion och skit som det handlar om, så aa jag tar väll tillbaka det jag sa, men det är bara min åsikt, och det klart folk inte är idiotiska om man tror på sånt? Men eftersom att jag inte tror på sånt så tycker jag kanske det, och ni som tror på det får tänka vafan ni vill om min "tro" för jag skiter i det, jag menar ska man inte stå för vad man tror på? det är väll inget att skämas över? men ni eller några av er måste hålla med om att detta är överdivet!?
jag menar vem fan vill se ut såhär?
"tittut" är det inte varmt där inne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0