Fredag!

hej bloggen. jag vet skit dålig uppdatering men sånt får man tåla ibland, har haft så mkt annat att tänka på! som tex. prov "suck" seriöst orkar inte med skolan mera men man får bara stå ut? mmh.. idag i skolan så åt jag inget IGEN! för det är sjukt äklig mat tror jag dör snart.. alltså detta är inte bra för mig, jag måste ha mat jag måste gå upp i vikt det har tilloch med min skolsköterska sakt till mig så. Omg igentligen jag måste gått ner typ 1/5 kg nu sen skolan börja, hmm inte bra! men jaja, när vi hade våran sista lektion så var jag och emma sjukt hungriga så våran matte lärare öppnade en choklad till oss, haha.. men vi var fortfarande hungriga och då blev vi skit flummiga, vi skratta hela tiden seriöst! efter skolan så var jag med söderberg ange pange och glaadis, vi satt på donken sen kom alex och hans två vänner det var inte så pratgladigt,´utan det var mest jag som satt och skämdes för jag har ju lite cepe vänner, men såklart så älskar jag er iaf älsklingar, utan er hade det inte vart så bra som jag har nu. men drog hem sen behövde verkligen äta något. Så nu har jag ätit så aa nu vet jag inte vad jag ska göra plugga kanske ? men gud orkar verkligen inte det. kyss & smek.

Kommentarer
Postat av: agnes

Men herre min gud. Ni var ju på g sa du, och ni snackade inte ens med varan. Ni tittade inte ens på varan. Sen efter typ 10 minuter av tystnad så presenterade jag mig för dom även fast jag inte ens känner människorna. Så nej, vi är inte "cepe vänner"

2009-11-06 @ 20:50:48
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/
Postat av: kling

men gud blev du sur för det där? vet du hur pinsamt det är att lixom sitta breve någon man tkr om och så sitter ni typ och ba hallå är ni på g? hmm inte så kul!? och nej vi prata int så mkt men vi gjorde det i förrigår.. men vi har träffats 2 ggr sen 3 år tillbaka.. jag sa ju att jag älskar er ändå för det gör jag ju! <3

2009-11-07 @ 10:43:18
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: Anonym

dessutom har jag aldrig sakt att vi är på g utan ni har frågat och jag har svarat JAG VET INTE! <3

2009-11-07 @ 11:13:53
Postat av: agnes

sur? Jag är verkligen inte sur. Tycker bara det är lite konstigt, och jo. Du sa att ni var på g. Och för det andra var det inte ens jag som fråga om ni var på g?!

2009-11-07 @ 19:08:13
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/
Postat av: kling

nej jag har aldrig sakt att vi är på g.. bra!

nej jag vet det det var söderberg...

puss.

2009-11-07 @ 19:33:21
URL: http://mkliing.blogg.se/
Postat av: söderberg

agnes, skyll inte ifrån dig :) det var ju du som sa att jag skulle fråga henne? buuuusted <3

2009-11-08 @ 16:39:02
Postat av: agnes

amen du gjorde det! :)<3

2009-11-12 @ 16:22:46
URL: http://agnesaxmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0