dålig uppdatering.

hej kära bloggläsare?
förlåt för dålig uppdatdering kanske jag ska börja med att säga, men felicia emma och johanna har sovit hos mig igår till idag dårå. vi hade skit kul, vi busplinga kolla på en skräckfilm fredag den 13:e den var inte så läskig om man bortser från alla ryck sener, man hoppa ju till lite då och då. sen efter det hade vi ff från 9 till aa 12? :) men vi kolla klart på filmen sen så satt vi och prata i 2 timmar typ? om lite vad som hälst, så nu vet ni mkt om mig tjejer. Dom åkte hem runt halv 2 idag, sen kom jag på vid typ halv 3 att dom glömt att lämna filmen som vi hyrde i huddinge och jag bor i segeltorp, suck.. Så aa jag satte mig på bussen påväg till centrum, mötte söderberg och ange där, lämnade filmen och köpte godis sen åkte jag hem var sjukt trött även fast vi vakande 12 idag typ, vi åt våfflor till lunch eller aa brunch. Det har vart en konstig dag idag, så orkar inte blogga mer nu så puss.
Jusste idag ska jag bara vara hemma och mysa med lilla calle. (sandras syrras kaning)
kyyyysssss.


Kommentarer
Postat av: anonym

gosa med ett husdjur är så mysigt! :) <3333333

2009-11-14 @ 20:30:26
Postat av: kling

ehm aa? vem rä du?

2009-11-14 @ 20:30:47
URL: http://mkliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0